3 Ağustos 2013 Cumartesi

Bir Watsons Günlüğü :)

Merhaba arkadaşlar!
Bende sizler gibi watsons indiriminden yararlananlardanım. Yeni bir makyaj çantası oluşturacaktım, indirimler tam zamanında ve yerinde oldu. Hatta tuz-biber gibi oldu diyebilirim. :) Sizlere beğenerek kullandığım birkaç makyaj malzemesinden bahsedeceğim..



Pudra


                                                                       Allık

Özellikle bu allığa bayıldım. Sürdüğüm zaman uzun süre yüzümden hiç çıkmıyor.Ve gerçekten rengiyle çok hoş bir görüntü oluşturuyor.


Flormar 09 numara

Bu ruj ise yukarıdaki iki ürünü aldığımda  hediye olarak verildi. Tam yerinde bir hediye oldu. Rengine bayılmıştım ve alacak olduğum bir renkti.Hemen bu rengi tercih ettim :)


Normalde pudrayı sürerken bildiğimiz makyaj fırçalarından kullanıyorum ama bu krem rengi pudra süngerini gördüm ve çok beğendim. Hemen aldım. Çok rahat,kullanışlı ve yumuşak. Adeta cilde dost :) Kadıköy'de toptan kozmetik ürünler satan bir yerden aldım. 

Yerini sorarsanız tarif edebilirim. Orası da çok indirimde ve gerçekten mükemmel malzemeler var. İnsanlar ellerine alışveriş listesi yaparak gelmişlerdi ve alışverişlerini yapıyorlardı. 




Şimdilik hoşçakalın :)
SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder