14 Eylül 2013 Cumartesi

Sherri Hill Abiyeleri

Önümüzdeki mart sonunda abimin düğünü olacak ve ben şimdiden kendime abiye elbiseler bakmaya başladım bile..  :) İnternette elbiselere bakarken daha çok Sherri Hill marka elbiseleri beğendiğimi gördüm. Ve direk sitesine girdim..  Her modele ayrı ayrı bayıldım.. Çok tercih edilen bir marka ve yurt dışında çoğu ünlü bu markayı tercih ediyor.. Şu ana kadar hiçbir düğünde uzun bir abiye nedense tercih etmedim. Ama abimin düğününde tercihim kesinlikle ve kesinlikle uzun elbiseden yana olacak. (Tabii bu süre içerisinde kısa bir abiyeye hayran olmazsam..:)


Şimdi sizlere bazı modellerin resimlerini paylaşacağım;


















'Benim beğendiğim modeller ise şimdilik bunlar' diyerekten resimlerini paylaşacaktım tam yüklüyordum ama vazgeçtim. Sürpriz olsuunn!! Biraz merak iyidir :) 

xoxo

Sherri Hill'in sitesine bakmak için tık tık




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder