15 Eylül 2013 Pazar

Bir Kitap Daha Filme Dönüşüyor!

Aylar aylar öncesinden gündeme bir kitap düştü. Ve bu kitap çok iyi çıkış yaptı, milyonlara satıldı. Bazılarınız belki tahmin edebilir. Ya da 'hangi kitap ya?' diyebilir. :) Bu milyonlara satılan kitap E.L James'in Elli Ton üçlemeleri.. Kitapların adları şu şekilde; 

Grinin Elli Tonu 
Karanlığın Elli Tonu ve 
Özgürlüğün Elli Tonu..




Grinin Elli Tonu konusu; tık tık
Karanlığın Elli Tonu konusu; tık tık
Özgürlüğün Elli Tonu; tık tık

Kitap çok değişik boyutlarda ilerliyor. Okuyan bilir, o kadar fazla açıklamasını yapmaya gerek yok. :) Ama o boyutların dışında gerçekten çok güzel bir aşk hikayesi anlatılıyor..


*Ben sizlere çekilecek olan filminden bahsetmek istiyorum. Baş kahramanlar belirlendi. Vizyon tarihi için  Amerika'da 1 Ağustos 2014 deniliyor. Türkiye için ne zaman olur bilmiyorum. 



Baş oyuncular ise şu şekilde; 

- Anastasia Steele: Dakota Johnson





- Christian Grey: Jamie Dornan






Bence fena değiller :)







Ve tabiki olması gerektiği gibi film +18 olacak.. Tabi sinema salonlarında ne kadar buna özen gösterirler bilemem. Ama içerikten dolayı gereken özen gösterilmeli ve yaş sınırına uyulmalı diye düşünüyorum.. 






Veee gerçekten nasıl olacağını çok merak ediyorum. Umarım kitapta anlatılanların hakkını verir.. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder